پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

کارگروه ویژه بررسی ساختمان‌های بزرگ مشهد تشکیل شود

  • کد خبر: ۱۱۰۸۷۱
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کارگروه ویژه بررسی ساختمان‌های بزرگ مشهد تشکیل شود
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی بر لزوم تشکیل کمیته ویژه باهدف بررسی وضعیت به روز ساختمان‌های مهم و بزرگ مشهد و شهرستان‌های استان با قید فوریت تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی غلامعلی صادقی بر لزوم تشکیل کمیته ویژه باهدف بررسی وضعیت به روز ساختمان‌های مهم و بزرگ مشهد و شهرستان‌های استان با قید فوریت تأکید کرد.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی که در جمع مسئولان و در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان سخن می‌گفت با گرامیداشت شهدای پانزدهم خردادماه و با اشاره به رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران (ره)، انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را یک حرکت مردمی دانست و افزود: حضور مردم در صحنه تضمین کننده موفقیت در مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان به ویژه در زمینه دفاع از حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرائم و حفظ حقوق بیت المال، از فعالیت‌های گشت‌های ویژه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تشکر کرد و گفت: اقدامات این عزیزان به خصوص در ایام تعطیلات نوروز مورد حمایت دستگاه قضایی است.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت داغ دار شدن جمعی از هم میهنان عزیزمان در حادثه ناگوار آبادان گفت: کمیته ویژه‌ای با حضور مسئولان مربوط تشکیل شود تا ساختمان‌های مهم و بزرگ شهر مشهد و شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گیرد و اقداماتی که درگذشته در این زمینه به انجام رسیده است با قید فوریت به روز رسانی شود تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی پیشگیری به عمل آید.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: درگذشته تعدادی از ساختمان‌ها در این راستا بررسی و برخی نواقص نیز برطرف شد؛ براین اساس دادستانی محترم در زمینه به روز رسانی وضعیت ایمنی این گونه ساختمان‌ها نظارت خواهد کرد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان با اشاره به قانون حد نگار گفت: اقدامات خوبی توسط اداره ثبت اسناد و املاک به انجام رسیده و بخش عمده‌ای از اراضی ملی سنددار شده اند و ان شاءا... تلاش شود بقیه اراضی نیز دارای سند مالکیت شوند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: ادارات پیشگام و ادارات کم کار در حوزه صیانت از حقوق بیت المال بررسی و ارزیابی خواهند شد و با هرگونه قصوری در زمینه حفظ اموال عمومی برخورد خواهد شد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ادارات و سازمان‌ها باید در صورت مشاهده هرگونه تجاوز و تعدی به اموال سازمانی، منابع طبیعی و اراضی ملی با جدیت برای اعاده به وضع سابق و پیگیری‌های قضایی اقدام کنند و در این راستا هیچ گونه قصوری از مدیران پذیرفته نیست و براین اساس اولویت کار شورا سد کردن تصرفات جدید و اعاده به وضع سابق خواهد بود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: شهروندان گران قدر از عدم دسترسی به یک سری از مناطق تفریحی که در اختیار ادارات و سازمان هاست گلایه دارند؛ به همین دلیل باید به تقاضا‌های بحق مردم پاسخ مناسب داده شود.
رئیس شورای قضایی با اشاره به اهمیت مسائل مربوط به حاشیه شهر گفت: اقدامات متعددی در این مناطق در حال انجام است، اما کافی نیست و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید باهدف توانمندسازی این مناطق به صورت جهادی اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->